Servicii premium Puredent

CHIRURGIE

Chirurgia orală se axează pe tratamentul operator al afecțiunilor, traumatisme și defecte de ordin funcțional și estetic de la nivelul feței, cavității orale, dinților și a maxilarelor. Unele tratamente dentare necesită o abordare multidisciplinară profundă care presupune și o intervenție chirurgicală.

Pentru că sănătatea zâmbetului tău este prioritatea noastră, în clinica Puredent oferim o varietate de operații chirurgicale, executate cu precizie de medicii noștri specialiști.

Extracțiile dentare presupun îndepărtarea unuia sau mai multor dinți din gură. Extracțiile sunt practicate într-o largă varietate de situații incluzând caria dentară care a distrus prea mult din dinte astfel încât acesta să nu mai poată fi restaurat.

Specialiștii Puredent execută atât extracții obișnuite cât și extracții „chirurgicale” (cazul molarilor de minte incluși). Pentru ca experiența aceasta să nu fie una dureroasă, în momentul începerii procedurii de extracție vi se va asigura o anestezie de cea mai bună calitate si o medicație postoperatorie adecvată așa încât să vă simțiți cât mai bine și confortabil.

Rezecțiile apicale reprezintă o metodă chirurgicală ce constă în extirparea apexului dentar împreună cu țesutul osos înconjurător infectat. Aceasta este precedată sau nu de tratament endodontic corect și obturația perfectă a canalului, prin închiderea lui retrogradă cu ciment glass ionomer.

Extracția cu alveolotomie și alveoloplastie este tehnica chirurgicală prin care se urmărește îndepărtarea unei rădăcini dentare fracturate, rămasă profund intraosos în urma unei extracții recente sau mai vechi.

Extracția chirurgicală a dinților permanenți rămași în incluzie parțială sau totală, care din varii motive nu pot ajunge pe arcadele dentare.

Extracția măselei de minte, numită și germectomie sau extragerea dintelui în stadiu de germen. De cele mai multe ori, molarii de minte au o poziţionare vicioasă ce nu le permite să erupă în totalitate sau, dacă rămân parţial acoperiţi de gingie, se pot caria şi da dureri îngrozitoare, din cauza cărora este necesară intervenția chirurgicală.

Abcesul dentar este o infecţie la baza dintelui, manifestată printr-o tumefacţie (umflătură) care deformează regiunea în care este localizat. Ţesutul care acoperă porţiunea inflamată – de regulă stratul extern al gingiei- este roşu, congestionat şi tensionat. Intervenția constă în incizia abcesului și drenarea colecției infectate. Primele simptome ale unui abces sunt senzația de disconfort în timpul vorbirii și al masticației și durerile pulsatile la nivelul zonei infectate, accentuate atunci cand regiunea este palpată.

Adiția osoasă

Pentru a introduce un implant dentar trebuie să avem sufiecient os alveolar, iar acesta trebuie să fie de o calitate bună pentru a susține o lucrare dentară pentru o lungă perioadă de timp. În cazurile în care au existat infecții dentare mari sau extracția a fost făcută cu mult timp în urmă osul s-a atrofiat și este necesară o adiție osoasă pentru a reface volumul inițial al osului.

Pentru a introduce un implant de dimensiuni medii este necesar un os de 10 mm înălțime și 6 mm lățime. Sub aceste dimensiuni se pot pune implanturi “mini” sau este necesară o adiție de os.

Sinus Lift

Zonele din spatele maxilarului superior se află în vecinătatea sinusurilor maxilare. Dinții din vecinătatea sinusurilor sunt în mod obișnuit molarii maxilari și câteodată unul sau ambii premolari. Sinsusurile maxilare sunt cavități mari și pline cu aer aflate în grosimea osului maxilar.

Dacă dinții din spatele maxilarului superior au fost extrași de mult timp și nu au fost înlocuiți cu implanturi dentare sinusul maxilar va expanda (își va mări volumul) distrugând osul maxilar de sub acesta.Astfel, osul restant va avea o înălțime din ce în ce mai mică, inserarea implantului dentar devenind imposibilă (implantul ar pătrunde în sinus) fără operații suplimentare – sinus lifting și augmentare sinuzală. Osul maxilar, în porțiunea sa posterioară, prezintă în mod natural o densitate destul de scăzută. Odată extras un dinte din această regiune, osul se va atrofia (resorbi) într-un ritm mai accelerat decât în alte zone ale gurii.