Servicii premium Puredent

STOMATOLOGIE PEDIATRICĂ

Pentru a avea o educație orală adecvată, încă din copilărie trebuie indusă copilului nevoia de a merge la medicul stomatolog doar pentru a-l asigura că totul este în regulă cu dinții săi. În cadrul clinicii Puredent am considerat oportună dezvoltarea ramurii de Pedodonție sau Stomatologie pediatrică, pentru că ne dorim să facem parte din clasa medicilor care educă și setează niște trenduri de conduită și în segmentul igienei și sănătății orale.

Dinții copiilor încep să erupă după primele șase luni de viață, iar de la vârsta de 7 ani, dinții ”de lapte” sunt înlocuiți treptat cu dinți permanenți. Pe tot acest parcurs, copilul trebuie periodic asistat și verificat pentru a avea o dezvoltare propice a dentiției. Fără asistență stomatologică adecvată, copiii se pot confrunta cu diverse probleme – carii profunde, dinți crescuți strâmb – care pot provoca dureri sau complicații dentare.

Tratamentul dinților temporari este necesar. Este greșită concepția unora conform căreia dinții de lapte nu se tratează, pentru că oricum vor fi înlocuiți. Cariile netratate ale dinților de lapte pot genera afecțiuni în dezvoltarea dinților permanenți, ai căror muguri se află sub dinții temporari.

Pedodonția acoperă următoarele tipuri de tratamente:

• Îngrijirea dentară preventivă – inclusiv igienizarea și aplicarea tratamentelor cu fluor
  • Consiliere alimentară în renunțarea la obiceiuri vicioase care pot cauza îmbolnăvirea dinților (suptul degetului, consumul excesiv de zaharuri)
  • Evaluarea timpurie pentru îndreptarea dinților și corectarea ocluziei (în cazul unor mușcături necorespunzătoare)
  • Tratamentul și sigilarea cariilor dentare, sau a defectelor de structură
  • Tratamentul leziunilor cauzate de accidente (fracturi dentare sau fisuri dentare)

Trebuie să ne raportăm la copii ca la niște adulți în miniatură, de aceea o comunicare ”pe limba lor” va facilita vizita la medicul stomatolog.